Մտքեր օդակայանում

Ալին Դեմերճյան
(Բուենոս Այրես, Արգենտինա)

Այդ օրը հասավ… Հայաստանը մնում է, ու ես գնում եմ…

Հիմա սպասում եմ Մադրիդի օդակայանում, մենակ… Չեմ կարող պատրաստել ինչպես զգում եմ… մի բան պակաս է ներսս, իմ սրտիս մեջ: Մտածում եմ և հիմա ի՞նչ: Այնքան շատ մարդիկ ծանոթացել եմ Հայաստանում… Այնքան շատ զգացումներ, որ վազում են մարմնիս մեջ… Հիշում եմ ամեն բան, և երբեք չեմ մոռանա:

Մարդիկ կան, որ միայն մի տուն ունեն: Մարդիկ կան, որ ասում են` կ’ըրնան ամեն տեղ գնալ ու տուն ունենալ: Ես հիմա գիտեմ. երկու տուն ունեմ` Արգենտինա և Հայաստան:

Շնորհակալութիւն Դեպի Հայքը, որ թողեց ինձի մտնել իր ընտանիքի մեջ… ի՜նչ գեղեցիկ ընտանիք:

Արդեն կարոտում եմ Դեպի Հայքը, կամավորները, հիուրընկալ ընտանիքս, բոլոր մարդիկ, որ ծանոթացել եմ, հայ լեզուն… Հայաստանը:

Բայց միշտ ասում եմ. շուտով կվերադառնամ…

Leave a Reply

